Rank: Advanced Member
Groups: Registered
|
Capture d'ecran 2020-06-23 a 18.15.40.png (1,034kb) downloaded 3 time(s). Capture d'ecran 2020-06-23 a 18.14.45.png (980kb) downloaded 2 time(s).Hello all, I make my first live with vmix for the music day. 6h live on line. ( ) 2 PB during the show * pb with the capture with blackmagic card. Inputs freeze... * the record on the external drive with usbc3. 2 crash after about 1h45. Disk not full 4to free on it. I use dante with RIO yamaha I use 2 midi controler same time I use vmix call I use social I use 2 streams Shorcuts More 220 'sources .... vmix is a good Ist possible for a futur release to have color on track audio to difference inputs mix / sources/...? Very good product. Thanks
|
|
|
|
Rank: Member
Was thanked: 4 time(s) in 3 post(s)
|
pour le disque , FAt32 ou NTFS ? parce que sur FAT32 on est limité a des fichiers de 2 gigs c'est qu'elle carte blackmagic ?
|
|
|
|
|
* Pour le disk dur : ExFAT * Carte : blakmagic decklink duo 2
|
|
|
|
Rank: Member
Was thanked: 4 time(s) in 3 post(s)
|
en theorie ExFat ca devrait etre tout bon, mais c'est pas vraiment le format ideal sous windows. essaie NTFS. pour la decklink, il faut voir si il n'y a pas un conflit sur le slot ou elle est installee. Sur quasi toutes les cartes meres, les slot PCIe sont a configuration variable. Par exemple si le manuel dit que tu as 2 slots 16X, il est probable que si tu utilises le premier en 16X pour la carte video, le deuxieme ne marche plus qu'en 8x ou 4x Et souvent les slots sont partages avec d'autres ressources (bus M.2, ou SATA ou USB3 ou reseau) du coup ca peut marcher nickel et tout d'un coup ca bloque parce que le disque dur fait de la concurrence a la decklink sur le meme lane PCIe. il faut potasser le manuel pour voir comment c'est distribué.
|
|
|
|
|
ok pour le disk dur mais comme je partage les donnees avec un MAC d ou mon ExFAT!
Ma carte mere actuelle avant mon upgrade! MPG Z390 GAMING PRO CARBON AC
|
|
|
|
Forum Jump
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.
Important Information:
The vMix Forums uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our use of cookies.
More Details
Close